Aproximativ 200 de persoane s-au adunat, joi dimineaţă, în faţa sucursalei băncii Credit Europe Bank din Braşov, la care mai mulţi clienţi ai băncii au reclamat că le-au dispărut banii din conturile deschise.

Câteva sute de persoane au venit la sucursala băncii, de pe strada Mihail Kogălniceanu din Braşov, pentru a-şi verifica conturile sau pentru a-şi retrage banii din conturi.

“Normal că m-am speriat şi am să văd care este situaţia. Eu nu am sume mari depuse, dar sunt bani strânşi foarte greu din pensie. Nu vreau neapărat să mă retrag sau să scot bani, vreau pur şi simplu să văd care este situaţia”, a spus unul dintre clienţii băncii.

Banca le-a împărţit clienţilor care au venit în faţa sediului băncii din Braşov cereri tip pe care aceştia trebuie să le completeze şi să le depună la bancă pentru a le fi date informaţii despre conturile lor. Banca a luat această decizie, pentru că sunt prea mulţi oameni, iar funcţionarii nu fac faţă solicitărilor.

Vicepreşedintele Credit Europe Bank, Omer Tetik, aflat la sucursala băncii, a declarat că mai mulţi clienţi ai sucursalei din Braşov au venit să îşi verifice conturile, plecând fără să îşi ridice banii din cont.

Acesta a precizat, totuşi, că până joi dimineaţă au fost depuse trei cereri de închideri de cont.

Omer Tetik a spus că banca regretă cele întâmplate, menţionând că instituţia a început deja să despăgubească clienţii care au rămas fără bani în conturi.

“Ne pare rău pentru necaz. Deja am început să facem plăţile, să despăgubim clienţii, vom continua şi mâine. (…) Asta se poate întâmpla peste tot, nici nouă nu ne convine”, a spus Tetik.