Conform statisticii, din numărul total de internauţi români, aproape jumătate (49,57%) accesează Facebook, iar din punct de vedere al vârstei celor care deţin un astfel de cont, 33,4% se încadrează în grupa 18-24 de ani.

Pe poziţiile următoare se clasează utilizatorii care au între 25 şi 34 de ani (31,1%) şi cei care se încadrează la nivelul 13-17 ani (16,2%). De asemenea, clienţii români de Facebook cu vârste între 35 şi 44 de ani au adunat 12,9% dintre accesări, iar eşantionul de vârstă cuprins între 45 şi 54 de ani s-au încadrat la un procentaj de 3,8%.

În ceea ce priveşte datele demografice în funcţie de sex, femeile care preferă Facebook ca mod de socializare deţin supremaţia cu 50,15%, în timp ce 49,85% sunt bărbaţi.

În clasamentul celor mai populare branduri româneşti, în august pe primul loc s-a clasat Inna cu peste 3,33 milioane de fani, urmată la mare distanţă de trupa Akcent (cu aproape 638.000 de fani) şi Edward Maya – cu peste 495.000 de fani. Imediat sub podium, cu 464.000 de fani, s-au clasat Creative Monkeyz, realizatorii cunoscutei serii ‘Robotzi’.

Din datele publicate de facebrands.ro, la 1 ianuarie 2010 existau în România aproape 520.000 de utilizatori de Facebook.

Facebook, portal care numără circa 700 de milioane de utilizatori în întreaga lume, dintre care 160 de milioane în Statele Unite, este de departe reţeaua cea mai populară, relevă datele furnizate de compania ComsCore.
SURSA: Agerpres