Program special pe 9 iunie. Doar magazinul PPC Energie din Galeriile Titan rămâne deschis
Luni, 9 iunie, toate magazinele PPC Energie din municipiul București și din județele Giurgiu și Ilfov vor fi închise cu ocazia sărbătorii legale (a doua zi de Rusalii). Excepție face magazinul PPC din Galeriile Titan, care va funcționa conform programului obișnuit.
În aceeași zi, serviciul de call-center va fi disponibil doar în regim automatizat. Clienții pot accesa telefonic informații despre transmiterea indexului, detalii privind soldul sau factura curentă, însă nu vor putea discuta cu un operator uman.
Contactul direct cu un consultant va fi reluat începând de marți, 10 iunie, în intervalul orar obișnuit (08:00 – 20:00).
Majoritatea operațiunilor pot fi efectuate prin aplicația myPPC
Clienții PPC Energie au la dispoziție platforme digitale prin care își pot gestiona contul de energie fără a se deplasa fizic la magazine. Aplicația myPPC, accesibilă atât online cât și pe mobil (disponibilă în App Store, Google Play și Huawei AppGallery), permite:
-
transmiterea indexului pentru energie electrică sau gaze naturale;
-
vizualizarea facturilor și efectuarea plăților;
-
verificarea soldului și a istoricului de consum;
-
încheierea de contracte noi sau modificarea celor existente;
-
activarea facturii electronice;
-
primirea de sfaturi personalizate pentru eficiență energetică prin funcționalitatea PPC myEnergy Coach.
Transmiterea indexului se poate realiza și prin numerele de telefon gratuite 0800.07.07.01 (pentru clienții cu contracte pe piața concurențială) și 0800.07.08.09 (pentru clienții din regim reglementat), în intervalul specificat pe factura lunară. Alternativ, poate fi apelat și numărul cu tarif normal 021.9977, inclusiv din afara țării.

Modalități de plată disponibile în perioada nelucrătoare
PPC Energie oferă clienților mai multe metode alternative de plată, disponibile chiar și în perioada în care magazinele sunt închise. Printre acestea se numără:
-
plata online, prin transfer bancar sau direct din aplicația myPPC;
-
plata cu cardul prin POS în magazinele PPC (acolo unde este disponibil);
-
plata în numerar la automatele self-pay aflate în magazinele PPC din cele 10 județe unde compania are prezență fizică (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea);
-
plata în rețelele partenere: Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland sau alte magazine alimentare locale.
Pe fiecare factură emisă se regăsesc detalii complete despre metodele de plată, inclusiv conturile bancare și furnizorii parteneri. Astfel, clienții pot alege varianta care le este cea mai la îndemână, fără să fie constrânși de programul magazinelor fizice.