Datorită expansiunii organice, REWE International AG a înregistrat pe piaţa românească creşteri ale cifrei de afaceri, în anul comercial 2008. Cu o creştere de 9.55 puncte procentuale (ajustată la cursul de schimb valutar) s-a atins o cifră de afaceri brută de 320 Milioane euro.

BILLA România încheie cu succes anul comercial 2008 cu creştere şi cu o cifră totală de afaceri de 320 milioane de euro. Numărul de angajaţi a crescut pe piaţa românească în comparaţie cu perioada similară a anului trecut, de la 2.390 la 2.862 angajaţi. Creşterea cifrei de afaceri se datorează în principal expansiunii – reţeaua a crescut de la 28 de unităţi la 34 în anul 2008.

„Am investit intensiv pe piaţa românească în dezvoltarea reţelei de magazine. Aceasta a dus la creşterea numărului de angajaţi şi reprezintă un pas strategic important pentru activitatea noastră viitoare. Pentru a optimiza logistica am inaugurat anul trecut la Brazi, un nou depozit central şi astfel am reuşit să eficientizam livrările către filialele noastre”, explică Janusz Kulik, membru al board-ului REWE International AG.

10 ani BILLA în România

Pentru BILLA România, anul 2009 va sta sub semnul celebrării celor 10 ani de activitate în România. Anul aniversar este marcat de oferte promoţionale şi de o amplă campanie publicitară în cadrul căreia se desfăşoară printre altele, un concurs pe durata a 10 săptămâni, între 30.04-08.07 2009. Clienţii se pot înscrie la acest concurs trimiţând codul de pe bonul de casă prin SMS şi pot participa astfel la cele 10 extrageri în urma cărora pot deveni, în fiecare săptămână, fericiţii câştigători ai unui automobil şi a altor premii extrem de atractive. Campania foloseşte drept suporturi media: TV, radio, presa, web, outdoor şi POSM.

Un alt punct de referinţă în anul aniversar, îl va reprezenta implementarea BILLA Club Card, BILLA România creând astfel un instrument important pentru fidelizarea clienţilor.