„ Predăm ștafeta succesului printr-un transfer complet de know-how. Scopul? O rețea de francize Piatraonline care să le dea și clienților din Iași, Timișoara, Cluj, Craiova sau Brașov posibilitatea să simtă pe pielea lor cât de versatilă e piatra naturală. Suntem într-un punct de stabilitate și ne dorim extinderea afacerii, iar franciza este cel mai bun pas pe care îl putem face în acest moment”, a declarat Mariana Constantinescu Brădescu, Managing Partner Piatraonline.

Costul asociat achiziției francizei va fi stabilit în funcție de suprafața spațiului care, pentru o bună desfăşurare ar trebui să aibă între 180 si 300mp, iar prețul poate varia între 100.000 euro şi 200.000 euro, în funcție de dimensiune şi de logistica francizatului. Tototodată, pentru a se asigura că va fi eligibil pentru achiziția licenței, noul francizat va trebui să urmeze o perioadă de training specializat cu echipa Piatraonline.

Anul trecut, Piatraonline a generat o cifră de afaceri de 5,3 mil. euro. Magazinul are 1.500 de tipuri de piatră din 14 ţări şi se laudă cu 40.000 de clienţi.

Te-ar putea interesa și: