“La nivel de companie, Kaufland a realizat importanța luării unor decizii favorabile angajaților atunci când apar astfel de fluctuații. Preluarea contribuțiilor sociale și creșterea salariului minim brut în companie sunt două exemple de acțiuni menite să le ofere angajaților stabilitatea de care au nevoie”, declară Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director.

Astfel, la finalul anului trecut, Kaufland România a anunțat că va mări salariul minim brut pentru a acoperi contribuțiile sociale transferate de către guvern de la angajator în sarcina angajaților, fără ca această mărire să afecteze în vreun fel pachetul de beneficii deja existent.

Mai mult, compania Kaufland este cunoscută pentru procesul transparent de promovare la toate nivelurile organizației și demonstrează în continuare că apreciază angajații loiali prin practicile sale de lucru. Conform majorării salariilor brute, un lucrător comercial la început de drum în companie va primi 2.800 lei brut pe lună, cu tichete de masă incluse, iar suma poate crește în funcție de nivelul de experiență.

“Ține și de cifre, desigur, dar ecuația de succes a companiei ca Angajator de Top ține predominant de modul în care ne raportăm la angajații noștri. Corectitudinea este una dintre cele mai importante valori ale companiei noastre. Avem strategii pe termen lung, dar nu ne este teamă să experimentăm și să ieșim din tipare; să introducem beneficii personalizate și metode alternative de lucru precum programul flexibil, cursuri de nutriție sau zile libere pentru acțiuni de voluntariat. Asta înseamnă să fii un Angajator de Top în zilele noastre, să înțelegi că cei din echipă sunt mai mult decât angajați”, declară Estera Anghelescu.

De la echipamentul din bumbac organic și proiectele de responsabilitate socială, până la programele pentru tineri, Kaufland România încearcă să creeze un mediu de lucru plăcut  pentru echipa sa, contribuind totodată la asigurarea unui viitor sustenabil. Angajații Kaufland formează pentru companie o familie extinsă și conectată atât fizic, cât și digital, și, nu în ultimul rând, conectată valoric. Astfel, prin fiecare legătură corectă pe care o stabilește cu angajații săi, compania Kaufland continuă să își consolideze poziția de Angajator de Top.