Dispozitivele Samsung sunt compatibile cu o gamă largă de aplicaţii de business SAP, inclusiv SAP Customer Relationship Management (SAP CRM), care permite agenţilor de vânzări ai firmei să păstreze contactul cu clienţii.

„Suntem încântaţi să oferim dispozitive Samsung angajaţilor noştri din toate centrele, ca parte a strategiei noastre cu privire la dispozitivele interne utilizate,” a declarat Oliver Bussmann, CIO, SAP AG.

SAP şi Samsung au lucrat împreună pentru a optimiza siguranţa datelor pe dispozitivele Samsung cu platformă de operare Android, oferind măsuri îmbunătăţite pentru o varietate de dispozitive de management. Sistemul de management pentru dispozitivele mobile Sybase Afaria 7.0, disponibil pentru modele de business – Galaxy Note, Galaxy S II şi tabletele Galaxy, asigură eficienţa dispozitivelor, precum şi flexibilitatea şi conectivitatea forţei de muncă.  

Sistemul de gestiune şi localizare al dispozitivului permite angajaţilor să ştie unde se află dispozitivul în orice moment, oferindu-le siguranţa că poate fi recuperat în caz de pierdere. Dacă dispozitivul nu poate fi localizat, această funcţie şterge automat informaţia stocată, ceea ce înseamnă că nicio informaţie confidenţială nu va ajunge pe mâini străine.

Prin intermediul email-ului şi serviciului Exchange Account Management, angajaţii pot accesa şi trimite mail-uri cu uşurinţă, în timp ce compania poate fi sigură că informaţia confidenţială este criptată în întregime.

De asemenea, CTO poate gestiona aplicaţia de firewall de pe dispozitivele mobile, permiţându-le utilizatorilor să îşi adapteze setările cu propriile cerinţe.  Posibilitatea de a restricţiona descărcarea unei aplicaţii, astfel încât acestea să fie folosite eficient,   evitând aplicaţiile dăunătoare.