Sigla ANAF precum şi siglele structurilor sale subordonate, sunt construite pe baza aceleiaşi arhitecturi grafice, constând dintr-un: logotip ANAF, simbol şi decriptor.

Schimbarea identității vizuale ale ANAF și ale structurilor subordonate face parte dintr-un proiect cofinanțat din fonduri europene și se ridică la o sumă de 7,09 milioane de lei fără TVA.

ANAF a menționat, într-un comunicat remis presei, că identitatea vizuală a Agenţiei Nationale de Administrare Fiscală a fost creată de SC Gavrilă şi Asociaţii SRL. În cadrul aceluiaşi contract încheiat cu SC Gavrilă şi Asociaţii SRL, site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală a fost redesenat. Preţul contractului este de 28.798,90 lei la care se adaugă 6.911,74 lei reprezentând TVA. 


Sursa foto: hotnews.ro

Conform sursei citate, principalele activităţi ale proiectului presupun:

•    analiza componentei relaţionale contribuabil – administraţie fiscală pe baza unei ample cercetări sociologice incluzând realizarea a 120 de interviuri semistructurate cu contribuabili din toate categoriile, sondaj în rândul contribuabililor pe un eşantion reprezentativ la nivel teritorial şi al obiectului de activitate de 13.000 subiecţi, sondaj în rândul funcţionarilor A.N.A.F. din sectorul front-office pe un eşantion reprezentativ de 1.500 de subiecţi, 7 focus-grupuri cu contribuabili, reprezentanţi ai partenerilor sociali şi ai societăţii civile;

•    conştientizarea şi educarea fiscală a contribuabililor prin derularea unei ample campanii media incluzând difuzarea unor spoturi video pe canalele de televiziune, difuzarea unor spoturi audio pe posturile de radio, campanii directe, publicitate outdoor;

•    construirea unui mecanism decizional consultativ A.N.A.F. – contribuabili, urmând să se desfăşoare o consultare pilot cu modulul participativ selectat din rândul contribuabililor, precum şi crearea unei proceduri privind derularea consultărilor publice;

•    instruirea unui număr de 188 de funcţionari publici în domeniul comunicării externe, al comunicării de criză şi al relaţiilor publice;

•    crearea unui manual de identitate vizuală a A.N.A.F., inclusiv modificarea siglei şi redesenarea site-ului A.N.A.F. şi al site-urilor structurilor subordonate.