Platforma permite reîncarcarea cartelelor de la cei trei operatori de telefonie mobilă atât prin direct top-up cât şi prin e-voucher.

UniCredit Tiriac Bank este primul partener care oferă prin cele aproximativ 460 de ATM-uri şi 98 de BNA-uri noul serviciu de încarcare direct top-up. Acest lucru înseamnă că oricine poate încărca instant orice cartela telefonică cu suma dorită, introducând doar numărul de telefon pentru care se doreşte încărcarea, evitând astfel, procesul îndelungat de transmitere a codului către operator şi aşteptarea transferării creditului achiziţionat pe cartelă.

De asemenea, Pamimai Distribution operează şi prin intermediul a peste 5.500 de terminale proprii de reîncarcare electronică a cartelelor de telefonie mobilă preplatite prin sistemul e-voucher. Aceste terminale sunt de tip POS bancar, putând fi utilizate şi pentru plata cu cardul.
“Dezvoltarea platformei ca şi soluţie soft reprezintă o investiţie de peste 400.000 euro ce va fi amortizată în următorii trei ani. În acest an ne-am propus extinderea acestui tip de serviciu prin dezvoltarea de cât mai multe parteneriate atât cu băncile din România, cât şi cu alţi parteneri. Prin lansarea acestui sistem inovator de încărcare, completăm canalele clasice de vânzare, oferind consumatorilor un serviciu accesibil la orice oră şi oriunde” a declarat Mircea Oprescu, CEO Pamimai Distribution.

Sistemul e-voucher presupune elibererarea unei chitanţe ce conţine codul şi suma cu care se face reîncarcarea, pentru activare fiind necesară contactarea operatorului: Vodafone, Orange, Cosmote.

“Pentru 2012 ne propunem extinderea unui nou serviciu ce ar urma sa fie disponibil prin intermediul aceleiaşi platforme, şi anume, achitarea facturilor de utilităţi, cât şi dezvoltarea unei reţele proprii de terminale stradale. Estimăm ca noile implementări vor aduce o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 30 %, atât companiei Pamimai Distribution, cât şi partenerilor noştri de business”,  a mai spus Oprescu.

Pamimai Distribution este o companie cu capital 100% românesc, înfiinţată în anul 2000 ce cuprinde mai multe linii de business: servicii de distribuţie de produse tobacco pentru Japan Tobacco International (JTI) şi British American Tobacco (BAT), produse preplătite de la cei mai mari operatorii de telefonie, precum şi importul şi distribuţia de jucării.