La trei de la infiintare, thegroup, entitate ce grupeaza agentii specializate in comunicare si strategie de marketing, a anuntat  obtinerea unei cifre de afaceri de 51, 8 milioane de euro in 2007, in crestere cu 84% comparativ cu rezultatele financiare ale anului 2006.

Fondat in anul 2005 de catre Zoltan Szigeti, Mihaela Nicola si Bogdan Nicola, the group a raportat in primul an de activitate o cifra de afaceri de aproximativ 15 milioane de euro. Anul urmator, grupul de companii si-a crescut cifra de afaceri cu 80% ajungand la 28,2 milioane de euro.

Referitor la bilantul financiar al companiilor pe care le reprezinta, Zoltan Szigeti, presedintele  the group, a precizat ca s-a evoluat echilibrat la nivelul fiecarei companii, pe intreaga paleta de competente. “ Aproximativ 40% din crestere are radacini organice, iar 60% se datoreaza clientilor nou adaugati in portofoliu”, a  explicat Szigeti.

Anul trecut, thegroup si-a extins activitatea prin lansarea a doua noi agentii- Innovaty agentie de productie audio-video si Events&Production agentie de below the line- ajungand sa cuprinda 13 agentii specializate in comunicare.

In prezent, portofoliul de firme al grupului include: BrandsTalk, agentie de creatie, Media Investment, agentie de media, Touch Communications, agentie de marketing direct, House of Media, agentie de media, Postercom, agentie de planificare si management al investitiei in outdoor, Nicola Porter Novelli, agentie de relatii publice, My Media agentie de dezvoltare-continut de programe pentru media, The Media Partnership agentie specializata in optimizare si buying de media, New Media agentie de interactive, BT Production agentie de productie de materiale publicitare, Q Research, agentie de cercetare de piata, Innovaty agentie de productie audio-video si Events&Production agentie de below the line.

Anul trecut, din totalul cifrei de afaceri evaluata la circa 51,8 milioane de euro operatiunile cumulate ale agentiilor de media au totalizat aproximativ 41 milioane de euro, in crestere cu 73% fata de activitatea similara a anului 2006.

Activitatea de publicitate si relatii publice desfasurata de companiile membre thegroup a inregistrat un volum de aproximativ 10,4 milioane de euro, in crestere cu 149% fata de 2006. “Suntem mandri de cresterea spectaculoasa a agentiei de creatie, de faptul ca agentia de relatii publice a depasit 1.300.000 cifra de afaceri si de faptul ca agentia New Media a evoluat intr-un an de la trei oameni la 20 de oameni si peste 500,000 euro incasari”, a spus Mihaela Nicola, CEO al thegroup.

Data: 18 ianuarie 2008

Sursa: thegroup