Cea mai bună evoluţie a revenit segmentului de ape minerale, creşterea de 8,7% datorându-se, potrivit oficialilor companiei, temperaturilor caniculare înregistrate în timpul verii în statele asiatice şi europene. Un alt produs popular s-a dovedit Activia, ale cărui vânyări au explodat pe pieţele din SUA şi Indonezia.
În ultimul trimestru, ca şi până acum, grosul vânzărilor Danone au avut loc în Europa (circa 60% din volumul global), aici fiind, de altfel, raportată şi cea mai modestă evoluţie faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, de doar 2%, faţă de creşteri de 15% în Asia, de pildă. După publicarea raportului trimestrial, CEO-ul Franck Riboud  a declarat că „rezultatele bune la care am ajuns în condiţiile economice dificile de acum, marcate de cererea redusă de pe piaţa europeană şi de creşterea preţurilor la materiile prime ne permit să ne atingem ţintele stabilite pentru finalul anului.
Ne permit, de asemenea, să continuăm expansiunea pe pieţele emergente, prioritare pentru noi.” Şi tot imediat după publicarea raportului, acţiunile Danone au crescut cu 4,8%, până la 45,46 euro.