Între 1910 şi 1925, numărul de autovehicule produse în Germania a crescut de la 14.000 la peste 70.000 de unităţi pe an. Odată cu creşterea numărului de motorizări s-au diversificat  şi metodele de reparare.
Pe lângă sisteme de aprindere, Bosch a lansat pe piaţă, începând cu 1913, şi alte componente electrice, ca de exemplu generatoare, demaroare, faruri şi claxoane, care au început să fie în curând folosite la nivel mondial – Bosch devenise deja o companie cu 6.700 de angajaţi la acea dată.

Încă din 1920 au existat centre de vânzare  Bosch cu aşa-numite ’’hale de montare’’, mai întâi în zonele rurale din Germania şi apoi în oraşe ca Budapesta, Geneva, Milano, Praga sau Viena. Totuşi, în acel moment, reţeaua de service-uri nu era suficient de puternică pentru a deveni o reţea cu acoperire naţională. Totul s-a schimbat în 1921, odată cu apariţia primului service auto Bosch în Hamburg şi cu extinderea continuă a reţelei de service-uri Bosch. Denumirea Bosch Service, identificată printr-o siglă proprie, aşa-numita „Lanternă Bosch Service”, a fost patentată în 1926.

Un atelier de reparaţii Bosch beneficia, încă de la bun început, de echipamente speciale şi  un contingent de produse bine stabilit, totul în condiţii optime. De asemenea, respectivul service avea la dispoziţie şi mijloacele de organizare necesare pentru derularea activităţilor zilnice, dar şi o serie de recomandări practice, ca de exemplu propuneri de organizare a vitrinelor. Partenerii Bosch beneficiază şi în prezent de consilierea oferită de compania Bosch.

La 90 de ani de la inaugurarea primului service auto Bosch, la nivel mondial, în cele 15.000 de Bosch Service-uri lucrează peste 80.000 de angajaţi, care întreţin şi repară  zilnic, peste 180.000 de autovehicule.

Te-ar putea interesa și: