Conform comunicatului transmis astăzi, platforma ePayment a procesat peste 1 milion de tranzacții cu un volum de 71,2 milioane de euro, numărul persoanelor care au ales să plătească online prin ePayment crescând cu 10% față de acceași perioadă a anului trecut. Plăţile online sunt dominate şi de data aceasta de comenzile pentru achiziţionarea de pachete turistice şi bilete de avion, plata facturilor la utilităţi, servicii şi telecomunicaţii. Astfel, în sectorul serviciilor numărului de tranzacții a crescut cu 63% față de aceeași perioadă a anului trecut, vânzările pentru produse IT&C au crescut cu 37%, segmentul vânzării de flori a crescut cu 28%, cărțile cu 26%, iar sectorul ONG a avut o creștere de 27%.

Compania și-a diversificat metodele de plată pentru a încuraja plata online şi în mai a lansat în parteneriat cu ING, plata online prin internet banking, cu confirmare imediată.

Lunile în care s-au înregistrat cele mai multe tranzacții au fost mai, cu 186.000 de tranzacții și ianuarie, cu 183.000 de tranzacții, ambele fiind luni în care ePayment în parteneriat cu MasterCard a derulat campanii de încurajare a plăților online și de fidelizare a utilizatorilor.