,,Serviciile financiare sunt un domeniu sensibil şi dorim să eliminăm acele ambiguităţi ce pot submina încrederea consumatorilor. Noua legislaţie a făcut multă lumină şi în acest sector. În ordine alfabetică, băncile la care am găsit deficienţe au fost Alpha Bank , BCR, Banc Post, BC Carpatica, Banca Românească, Leumi Bank, BCR Banca pentru Locuinţe, BRD Group Societe Generale, CEC Bank, Credit Europe Bank, Emporiki, Garanti, ING Bank, Intesa San Paolo Bank, Marfin Bank, MKB Bank, OTP Bank, Pirraeus Bank, Procredit, Raiffeisen Bank, Raiffeisen Banca pentru Locuinţe, RBS Bank, Unicredit Ţiriac Bank, Volksbank ‘, a declarat preşedintele ANPC.

Inspectorii ANPC au descoperit o serie de nereguli precum aplicarea unui comision de administrare mai mare decât cel prevăzut în contract, informarea incompletă cu privire la lichidarea depozitelor, perceperea comisioanelor de risc, redenumirea comisionului de risc în comision de administrare, majorarea comisionului de administrare, practici comerciale incorecte.
SURSA: Agerpres