,,Prezentă de peste zece ani pe piaţa românească, prin reţelele de magazine Penny Market şi XXL Mega Discount, compania REWE România realizează, în 2013, cea mai amplă investiţie în dezvoltare din ultimii ani. Magazinele au un nou concept, ce garantează avantaje precum calitatea şi prospeţimea produselor, eficienţa la cumpărături şi cele mai competitive preţuri. În 2012, reţeaua Penny Market a înregistrat o cifră de afaceri de 1,988 miliarde de lei, ceea ce a adus companiei o creştere de 10,53% faţă de anul precedent’, a spus Daniel Gross.

În prezent, reţeaua REWE este alcătuită din 137 de magazine Penny Market şi şapte magazine XXL Mega Discount.

Anul 2013 marchează cea mai puternică investiţie din partea REWE România în dezvoltarea celor două reţele de magazine, atât prin deschiderea de noi unităţi, cât şi prin extinderea procesului de modernizare la un număr mai mare de magazine. Obiectivele REWE România pentru 2013-2014 prevăd deschiderea a 20 de noi unităţi Penny Market în fiecare an, cumulând o investiţie în dezvoltare de peste 100 de milioane de euro în cei doi ani. Suma va fi alocată în primul rând noilor magazine inaugurate, dar un procent important va fi destinat îmbunătăţirii reţelei actuale.

,,Estimăm că în 2013 vom creşte cifra de afaceri până la 2,5 miliarde de lei. Pentru achiziţia de terenuri şi deschiderea de noi magazine luăm în calcul, în principal, oraşele mici dar şi unele zone din urbanul mare. Printre acestea se află Bucureştiul şi împrejurimile, dar şi Dorohoiul. Vrem, de asemenea, să modernizăm şi depozitele existente’, a mai spus Daniel Gross.

La începutul anului 2013, Penny Market a fost repoziţionat, desăvârşind astfel procesul de modernizare iniţiat în 2012. Alături de beneficiul preţurilor mici, reţeaua Penny Market oferă un sortiment echilibrat între produsele autohtone, de la producătorii locali, şi produse internaţionale. Alimentele produse în România reprezintă acum peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market. Obiectivele pentru 2013 prevăd dotarea integrală a reţelei Penny Market cu brutărie proprie şi deschiderea unei măcelarii în cel puţin 20 de unităţi.

Relansată la începutul lui 2013 sub un nou nume, reţeaua XXL Mega Discount a parcurs, de asemenea, un proces de reamenajare şi modernizare.

În 2013, REWE România continuă procesul de modernizare în cele două reţele de magazine, cu îmbunătăţiri în ceea ce priveşte diversitatea categoriilor de produse şi organizarea spaţială a acestora în magazine, preţul produselor, promoţiile oferite, conceptul de comunicare, orele de funcţionare ale magazinelor, locaţia şi dimensiunea acestora, serviciile oferite şi personalul calificat.

Compania REWE România face parte din concernul german REWE Group, unul dintre liderii europeni în comerţul alimentar. La ora actuală grupul REWE este reprezentat în 13 ţări europene, cu o cifră de afaceri înregistrată în  anul 2012 de 49,7 miliarde euro şi peste de 300.000 de angajaţi, în 15.538 de magazine. În România, grupul este prezent prin lanţurile de magazine Billa, XXL Mega Discount şi Penny Market.
Sursa: Agerpres

Te-ar putea interesa și: