"60 days challenge" își propune ca timp de 60 de zile să ajute 25 de antreprenori în a-și dezvolta afacerile sociale indiferent că se află la stadiul de idee, s-au lansat deja pe piață ori își doresc extinderea operațiunilor, iar la final, în cadrul unei sesiuni de pitching, să întâlnească potențiali investitori.

Primul workshop de 2 zile, Business Model Generation, susținut de Patrick van der Pijl, CEO Business Models Inc., este menit să îi ajute pe participanți să își construiască un model de afaceri solid pornind de la valoarea pe care produsul sau serviciul o aduce în piață, segmentele de clienți cărora li se adresează, relația cu aceștia și canalele de distribuție, partenerii, activitățile și resursele cheie implicate, structura costurilor și a veniturilor, dar și cum toate acestea se interconectează în reprezentarea vizuală a modelului de afacere.

Tot în cadrul programului participanții vor avea ocazia să participe la workshopuri săptămânale susținute de experți în domeniu pe teme precum: marketing și poziționare, management financiar, relațiile cu clienții,  comunicare și să descopere pe teren cum funcționează o astfel de afacere.

"Dacă în 2012 am investit resurse în creșterea comunității The HUB, în 2013 am intensificat eforturile, am organizat Connection, o conferință dedicată inovării sociale ce a adus împreună peste 150 de participanți locali și internaționali și care ne-a confirmat necesitatea acestui accelerator pe piața din România", a declarat Vlad Craioveanu, Manager de proiect și co-fondator The HUB Bucharest.