Noua marcă de lux H&M se va găsi, din primăvara acestui an, la Paris, Londra, Milano, Berlin, Stockholm, Barcelona şi Copenhaga. Producătorul anunță lansarea unor "piese fetiş, care trebuie să existe în garderoba fiecărei femei, într-o gamă largă de preţuri".

& Other Stories va include o selecţie variată de pantofi, poşete, produse de înfrumuseţare, dar şi haine prêt-à-porter. În paralel, H&M va lansa si un magazin online – stories.com -, care va fi disponibil în Belgia, Danemarca, Finlanda, Franţa, Germania, Italia, Olanda, Spania, Suedia şi Marea Britanie.

Aceasta este a patra marcă din portofoliul grupului, după H&M, COS şi Monki. H&M este al doilea cel mai mare distribuitor mondial de textile, după producătorul spaniol Inditex, care are o aofertă mult mai diversificată (proprietarul brandurilor Zara, Bershka, Massimo Dutti, Zara Home, Pull and Bear, Stradivarius, Oysho și Uterque)
 
Grupul suedez H&M, prezent şi pe piaţa din România, a raportat un profit net de 415 milioane euro în trimestrul al treilea al anului trecut.

În România, H&M are 18 magazine. În trimestrul al treilea, iunie-august, retailerul a avut vânzări de 152 milioane de coroane (17,5 milioane de euro) pe piaţa locală, în creştere cu 69% faţă de 90 milioane de coroane în acelaşi interval al anului anterior.

Te-ar putea interesa și: