În 2010, când situația economică și politică a Greciei s-a înrăutățit, managementul travelplanet24.com a decis extinderea la nivel internațional a agenției și a ales ca primă piață Polonia. După doi ani, compania a ajuns la o prezență în 12 țări din Estul și Centrul Europei.
Concomitent cu creșterea internațională rapidă, grecii au câștigat o cotă de piață semnificativă și în țara lor, în acest moment aproximativ 15-20% din vânzări fiind generate de către clienții din Grecia, restul de pe piețe precum Rusia, Turcia, Italia, Germania.   
Numărul de angajați a crescut, de asemenea, de la 50 de persoane, în decembrie 2011, la 97 în prezent, cu o medie de vârstă de 27 de ani și reprezentând 15 națiuni.   
Strategia de expansiune a companiei a dus la deschiderea în septembrie 2012 a unui birou în Romania care să asigure o mai bună deservire a clienților din Europa de Est. ”Până la finalul primului semestru din 2013 estimăm că vom avea aproximativ 30 de angajați care vor lucra într-un mediu modern și dinamic în București”, spune Philipp Brinkmann, CEO  al travelplanet24.com.  
Principalul obiectiv strategic al companiei este acela de a se situa pe prima poziție în topul agențiilor de turism online din Europa Centrala și de Est. Pentru a atinge acest obectiv, sub brandul Tripsta se vor deschide încă 5 piețe noi pînă la finalul anului 2013.