Evaluarea nu s-a făcut din perspectiva financiară, ci din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate, acordată de către consumatori. Mai mult, Gerovital ocupă locul doi în Top 50 branduri româneşti, înregistrând un salt de două poziţii faţă de ediţia de anul trecut a topului.
Alături de Gerovital, topul include alte două branduri aflate în portofoliul companiei Farmec Cluj-Napoca: Farmec (locul 12) şi Doina (locul 38). De la lansarea sa din 1967, brandul Gerovital a evoluat continuu, sub umbrela lui aflându-se astăzi  produse inovatoare. Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Aslavital şi Farmec.
Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul farmec.ro. În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.