Prin răspunsurile care vor fi difuzate în cadrul campaniei de comunicare a premiilor EFFIE, managerii companiilor Ursus Breweries, Dacia, P&G, Dedeman şi Cosmote – companii laureate în anii precedenţi – se demonstrează că premiile
eficienţei în comunicare nu sunt doar un eveniment al industriei de publicitate.

Competiţia mizează pe evaluarea de rezultate concrete şi măsurabile în raport cu obiectivele, formatul internaţional este unul riguros, iar juriul este unul de excepţie – Alan Rutherford este preşedintele juriului Romanian EFFIE Awards de anul acesta.

"De-a lungul anilor, am remarcat că trofeele EFFIE stau la loc de cinste atât în rafturile de premii ale agenţiilor de publicitate, cât şi în birourile şi sălile de conferinţă ale clienţilor. Campania celei de-a 9 ediţii a festivalului EFFIE România reuşeşte să explice contribuţia comunicării la atingerea obiectivelor de business prin vocea liderilor unora dintre cele mai importante companii din România", a declarat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group, Preşedintele Comitetului de Organizare EFFIE 2012.

"Campaniile de succes dovedesc o înţelegere profundă a business-ului şi un parteneriat real între agenţiile de comunicare şi clienţi; exact asta vrem să recunoaştem prin campania noastră", a declarat Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Erickson, agenţia care a dezvoltat campania EFFIE 2012, câştigătoare de Grand EFFIE în ediţia precedentă.

EFFIE România este un eveniment organizat de International Advertising Association (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat pentru al şaselea an consecutiv de către The Institute. Campania de comunicare se va derula în perioada 18 Aprilie – 4 Iunie 2012, iar declaraţiile oficiale ale managerilor incluşi în campanie vor apărea săptămâna viitoare.
Citeşte şi: Industria de comunicare autohtonă se premiază şi anul acesta