Strategia companiei pentru 2012 vizează majorarea ponderii veniturilor provenite din vânzările online. Pentru acest lucru, compania a lansat secţiunea eBooks.dol.ro şi portalul de fidelizare cludiverta.ro. Prin dol.ro Diverta pune la dispoziţia vizitatorilor peste 40 000 de produse variate: cărţi, jucării, muzică, filme, electronice sau produse de papetarie. Clienţii beneficiază astfel de o gamă mult mai largă de produse decât în retailul clasic. Până la sfârşitul anului se estimează o creştere de 60% a numărului de produse comercializate online.

Noua platformă oferă o procedură de lucru mult optimizată, datorită integrării personalizate a acesteia cu sistemul ERP la nivelul fiecărui magazin. Astfel, gestionarea activităţilor atât din magazinul online cât şi din cele clasice este realizată unitar, în cadrul aceluiaşi sistem de management al afacerilor. Comenzile plasate online sunt preluate automat în ERP, micşorându-se timpul de procesare şi livrare. Aceasta aduce o scădere a costurilor operaţionale şi reduceri consistente ale timpilor de procesare.