29 de co-autori ai cărții Mic Dejun 2.0 au fost prezenți la lansarea din 29 noiembrie și au semnat simultan câte un exemplar al volumului, stabilind noul record certificat, ayi, de către reprezentanții Guinness World Records.

Recordul anterior pentru „Cei mai mulți autori care semnează aceeași carte simultan” fusese stabilit la 20 de persoane. Acesta a fost doborât la finalul lunii noiembrie 2011 de către autorii Mic Dejun 2.0.

“Mic Dejun 2.0 este un proiect unic, care a arătat faptul că românii sunt preocupați de un stil de viață echilibrat și sănătos și care nu ar fi fost posibil fără implicarea consumatorilor și fanilor belVita Start din social media. Ne bucurăm că fanii belVita Start au contribuit, prin intermediul Facebook, la conținutul acestui volum în număr atât de mare și le mulțumim pentru că au fost alături de noi la lansare pentru a ne sprijini să stabilim împreună și un nou record mondial”, a declarat Maria Burnuz Brand Manager Biscuiţi Kraft Foods România.

Mic Dejun 2.0, un proiect unic pentru piața din România, prezintă micul dejun din perspectiva a 114 co-autori, care au contribuit la realizarea conținutului acestei cărți prin intermediul Facebook pe parcursul a 4 săptămâni de campanie.

Mic Dejun 2.0 a fost tipărit în 1.000 exemplare care vor fi oferite cadou co-autorilor şi ulterior unui număr de peste 600 de fani care vor accepta provocările și concursurile organizate în perioada următoare, dintre cei peste 20.000 de fani ai paginii Facebook belVita Start.

belvita Start este singura gamă de biscuiţi special concepuţi pentru micul dejun.

Prezentă în România din 1994, Kraft Foods are în portofoliu marcile Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piaţă MEMRB, Kraft Foods deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea şi ciocolată în România şi o poziţie importantă pe piaţa de biscuiţi. Dintre toate mărcile de biscuiți, belVita Start au înregistrat cea mai bună evoluție, fiind brandul numărul 1 de biscuiții pentru micul dejun, potrivit Doinei Cavache, Corporate Affairs Manager al Kraft Foods România.

De la lansarea produsului – în aprilie 2010 -, s-au vândut pe piața românească peste 100 de milioane de pachete de biscuiți belVita Start. Conform datelor companiei, anul trecut, în perioada iunie-august, un milion de consumatori români au încercat cel puțin o dată acești biscuiți, special creați pentru micul dejun, iar o medie de 200.000 de persoane consuma, lunar, belVita Start.

Totodată, anterior lansării, compania a realizat studii de consumator care au arătat că deși românii sunt de părere că micul dejun e cea mai importantă masă a zilei, doar 43% dintre ei iau micul dejun.

La nivel de grup, compania a înregistrat în 2010 venituri de 49,2 miliarde de dolari. 12 dintre mărcile simbol ale companiei – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang şi Trident – generează venituri de peste 1 miliard de dolari anual.

Kraft Foods Inc. comercializează biscuiţi, dulciuri, băuturi, brânzeturi, mezeluri şi semipreparate în aproximativ 170 de ţări.

Pe 4 august 2011, Kraft Foods şi-a anunţat intenţia de a se divizia şi de a crea două companii independente pe acţiuni: o companie globală de snacks, cu creştere semnificativă, şi o companie de produse de băcănie, în America de Nord, cu marjă de profit ridicată. Finalizarea tranzacţiei va dura cel puţin 12 luni, timp în care se vor anunţa planurile referitoare la structură, management, guvernanţă şi alte aspecte.

Kraft Foods este cotat la Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index.