Numai în luna iunie a acestui an, Profi a deschis patru noi magazine, fiind discounterul cu cele mai multe unităţi deschise în 2011 (12 noi magazine). Pentru comparaţie, în prima jumătate a anului în curs, ceilalţi discounteri prezenţi pe piaţa românească au deschis în total 19 magazine. Până la sfârşitul anului, reprezentanţii Profi şi-au propus să depăşească cifra de 100 de unităţi proprii.
În prezent, Profi este pe locul trei în topul discounterilor, după Penny Market (112 magazine) şi Lidl (107 unităţi), fiind urmat de miniMAX (54 magazine) şi Red Market (12 magazine). Conform unui studiu Cushman&Wakefield, discounterii au reprezentat anul trecut cel mai activ sector de retail din România – au fost deschise 73 noi unităţi.
“Succesul noii reţete Pofi face ca în fiecare săptămână să fim întrebaţi dacă nu dorim să deschidem un magazin într-un oraş sau altul, iar profesionalismul echipei noastre face posibilă extinderea reţelei într-un ritm extrem de alert, pe măsura cererii consumatorilor” a declarat Pawel Musial, directorul general  al companiei Profi Rom Food, care operează discounterul Profi.
Profi Rom Food este deţinut de Polish Enterprise Fund, parte a Enterprise Investors, una dintre cele mai mari firme care administrează fonduri de private equity şi venture capital din Europa Centrală şi de Est.