În aceași perioadă de timp, veniturile totale ale companiei au crescut cu 60,5% ajungând la  109,4 milioane de lei, față de 68,1 milioane de lei. Prrofitul net s-a ridicat la 2,6 milioane de lei. “Piața va fi afectată de criză și anul acesta, consumul și puterea de cumpărare nu vor cunoaște o îmbunătățire importantă, dar Albalact se va concentra în continuare pe creșterea business-ului și pe câștigarea cotei de piață. Acestea sunt obiectivele noastre strategice. Vom continua să facem investiții, in special în logistică și in liniile de producție, și vom lansa și produse noi”, declară Raul Ciurtin, președintele și directorul general al Albalact.

Săptămâna trecută, acționarii companiei au aprobat în unanimitate și vânzarea fabricii vechi, din Alba Iulia, aflată în proprietatea Albalact (teren şi clădiri), la un preţ minim de 1,6 milioane de euro net de orice taxe aplicabile.