Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

IT & C

Trei sferturi dintre cumpărătorii europeni online fac achiziții din alte țări

Autor: | | 0 Comentarii

Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune și dorința de a cumpăra un anumit brand sau produs. Potrivit studiului anual UPS Europe Pulse of the Online Shopper din 2017, aceste rezultate confirmă nu doar oportunitățile de care pot beneficia comercianții care intră în contact cu clienți din diferite țări, ci și necesitatea oferirii unei game largi de servicii personalizate pentru a satisface așteptările cumpărătorilor online.

Studiul arată că argumentele principale ale cumpărătorilor, atunci când fac achiziţii de la comercianţi dintr-o altă ţară includ: siguranţa plăţilor (75%); precizarea clară a costului total al comenzii, inclusiv taxele şi comisioanele (72%); o politică de retur transparentă (63%); conversia preţurilor în moneda locală (63%) şi rapiditatea livrării (62%).

„Datorită internetului, activitatea de shopping a devenit globală, permiţând comercianţilor să-şi plaseze şi să-şi vândă produsele clienţilor din întreaga lume. Cercetările noastre arată că aproape trei sferturi dintre cumpărătorii europeni online fac achiziţii din alte ţări. Acest lucru oferă nenumărate oportunităţi atât pentru micii comercianţi, cât şi pentru retailerii mari care doresc să-şi extindă afacerile”, a declarat Abhijit Saha, vicepreşedinte Marketing, UPS Europe. „Misiunea UPS este de a-i ajuta pe aceştia să facă afaceri oriunde în lume la fel de uşor ca în ţara de origine”.

Potrivit studiului UPS, majoritatea cumpărătorilor europeni online (96%) au făcut achiziţii din marketplace, adică platforme online pentru terţi comercianţi. 67% dintre aceştia au menţionat ca motive pentru cumpărarea din marketplace şi nu de la un retailer, preţurile mai bune, iar 43% au indicat gama mai largă de produse din fiecare categorie.

Mai mult de jumătate (52%) dintre cumpărătorii online din Europa iau în considerare opţiunile de livrare oferite atunci când caută şi selectează produse online, în timp ce 75% cred că returul gratuit este important. În plus, 63% dintre cumpărători sunt interesaţi de serviciile de expediere a coletelor în locaţii alternative cu program prelungit, dacă taxele sunt mai mici decât în cazul livrării la domiciliu.

Retailerii trebuie să adopte o abordare „mobile first”, deoarece gradul de utilizare a smartphone-urilor pentru efectuarea de cumpărături este în creştere. Potrivit studiului, 43% dintre utilizatorii de smartphone au făcut achiziţii de pe telefon. Cumpărătorii online folosesc dispozitivele mobile pentru mai multe activităţi legate de shopping, inclusiv pentru a localiza magazine sau pentru a obţine informaţii legate de anumite magazine (78%), pentru a urmări o comandă (78%) şi pentru a compara preţurile (75%). 

Studiul UPS Pulse of the Online Shopper evaluează obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor de la pre-cumpărare la post-livrare. Studiul din 2017 se bazează pe un sondaj comScore în rândul a peste 6.400 de cumpărători online din Europa, din şase ţări (Franţa, Germania, Italia, Polonia, Spania şi Marea Britanie).

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

PlayTech

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro