Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Industrie

Sindicatele germane nu stau pe gânduri când se simt amenințate

Autor: |

Bernd Osterloh, şeful consiliului angajaţilor Volkswagen, a cerut conducerii companiei să ia în considerare lansarea unui nou model în Germania, pentru a majora capacitatea de utilizare sau riscul neîndeplinirii obiectivului de productivitate.

Puternicele sindicate ale VW sunt îngrijorate că declinul de 3,8% în producţia de vehicule înregistrată în primul semestru din 2017 în Germania, pe fondul cererii mai reduse pentru modelele Golf şi Passat, ar putea duce la noi reduceri de costuri pe piaţa internă, unde forţa de muncă este mai costisitoare. 

În noiembrie, cel mai mare producător auto din Europa a încheiat un pact cu sindicatele pentru reducerea numărului de locuri de muncă şi scăderea costurilor de cercetare-dezvoltare, pentru revitalizarea brandului VW. 

Pentru a contracara orice probleme la Wolfsburg, principala fabrică a VW, cu peste 60.000 de angajaţi, conducerea ar trebui să ia măsuri pentru producerea a încă 40.000 de SUV-uri Tiguan, care în prezent este cel mai cerut model VW, a explicat Bernd Osterloh. 

„O capacitate ridicată de utilizare a fabricilor din Germania este crucială pentru succesul companiei şi realizarea pactului încheiat în noiembrie. Numai printr-o capacitate ridicată de utilizare putem îndeplini ţintele de productivitate", susţine şeful consiliului angajaţilor Volkswagen. 

Reprezentanţii VW nu au putut fi contactaţi pentru a comenta declaraţia. 

Conducerea Volkswagen vrea să majoreze productivitatea la fabricile din Germania cu 7,5% anul acesta şi anul viitor şi cu încă 5% în 2019 şi în 2020, reducând costurile fixe, cele legate de cercetare-dezvoltare, achiziţii şi operaţiuni de productive. 

Consiliului angajaţilor Volkswagen vrea ca noul model să fie produs la una dintre cele trei fabrici din Germania, Wolfsburg, Emden sau Zwickau, a precizat Osterloh conform Reuters, preluat de Agerpres. 

Deja uzina din Wolfsburg a fost aleasă pentru producerea unui SUV de la divizia spaniolă a VW - Seat - în 2018, folosind platforma modulară MQB care este utilizată şi la Tiguan. 

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro