Ponderea cea mai mare pe piaţa locală este deţinută de produsele pentru îngrijirea părului – 17 milioane euro, urmate de produsele pentru îngrijirea corpului – şapte milioane euro şi cele de manichiură-pedichiură, cu trei milioane de euro. 

Consumatorii românii sunt încă la început în ceea ce priveşte îngrijirea acasă cu produse profesionale, însă un semn în direcţia maturizării pieţei îl reprezintă faptul că aceştia încep să pună mai mult accent pe calitatea produselor, pe alegerea produsului potrivit tipului de piele şi păr pe care îl au, fiind din ce în ce mai puţin convinşi de promoţii şi reduceri de preţ, susţin reprezentanţii Profihairshop. 

Retailerul Profihairshop a înregistrat vânzări în valoare de patru milioane de euro în primele nouă luni ale anului 2016, în creştere cu 35% faţă de perioada similară a anului trecut, a anunţat compania. 

În această perioadă, compania şi-a continuat expansiunea la nivel naţional cu încă trei magazine, în Bucureşti, Craiova şi Brăila, ajungând la un număr de 26 de unităţi cu o suprafaţă totală de 1.100 mp. 

'Deşi încă la început, primul magazin specializat în aceste produse fiind lansat de Profihairshop în urmă cu patru ani, piaţa produselor profesionale de îngrijire este în continuă creştere, cu un ritm anual de aproximativ 25%. Rezultatele foarte bune obţinute în primele nouă luni ale anului se datorează atât interesului din ce în ce mai mare pentru îngrijirea acasă cu produse profesionale în detrimentul celor de masă, dar şi investiţiei în extinderea gamelor comercializate şi a reţelei cu trei noi magazine în acest an', a declarat Klaus Reisenauer, managing partner Profihairshop.