Astfel, începând cu perioada imediat următoare, agențiile și profesioniștii din domeniu vor putea alege pachete de servicii personalizate pentru publicarea de anunțuri noi în cadrul categoriei Imobiliare de pe OLX, prețurile pornind de la aproximativ un euro în funcție de numărul de oferte încărcate. Utilizatorii vor putea să publice până la trei anunțuri gratuite la fiecare 30 de zile.

 

Tot ca parte a noii direcții de dezvoltare și profesionalizare a serviciilor OLX, agențiile imobiliare pot folosi și o platformă CRM, AtlaStock, prin care își pot gestiona dintr-o singură interfață toate anunțurile. Cu ajutorul acesteia, agenții au informații în timp real cu privire la ofertele lor, contractele sau comisioanele aferente tranzacțiilor încheiate. De asemenea, proprietarii de agenții își pot măsura obiectiv performanțele echipelor lor de vânzări. Până în prezent, platforma AtlaStock este folosită de 700 de agenții din țară.

 

Tot pentru luna august a acestui an, compania pregătește și extinderea pe nișa sectorului imobiliar prin lansarea unui site dedicat strict acestui domeniu.