Vorbește despre o piață a cărei valoare este estimată anul acesta la aproximativ 370 de milioane de euro, cu 15% peste nivelul înregistrat în 2015 și susținută puternic de comerțul online.

Că piața de curierat este una atractivă o demonstrează chiar și anunțurile de angajare ale companiilor (citește și: https://www.capital.ro/fan-courier-face-zeci-de-angajari-in-toata-tara.html), precum și noutățile anunțate pe anumite segmente. De exemplu, la jumătatea lunii februarie a anului trecut, Sameday a devenit primul operator românesc de curierat rapid listat la Bursa de Valori Bucureşti și prima companie românească listată pe platforma AeRO a BVB.

 „După ce am anunțat deja faptul că propunem și în acest an acționarilor, în luna mai, distribuirea unor dividende aferente anului trecut cu un randament brut de peste 6 %, superior celui din 2015 și dobânzii bancare. Anul acesta avem o creştere de două cifre a veniturilor și a profitului”, a spus și Lucian Baltaru, acționar și General Performance Manager la Sameday Courier.

Sameday Courier (simbol bursier SDAY) a raportat o cifră de afaceri pe primul trimestru al acestui an de 3.000.284 lei. Suma este mai mare cu 15% faţă de volumul înregistrat în perioada similară a anului trecut. De asemenea, profitul a crescut cu 13,7 % față de primul trimestru din 2015. Rata de profit corespunzătoare perioadei ianuarie-martie 2016 a fost de peste 18%, valoarea acestuia pe primul trimestru al anului 2016 fiind de 543.688 lei.