Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

FOTO Ministrul Transporturilor a vizitat lucrările de la magistrala 5 de metrou: Sunt de acord să facem și recepții parțiale

Autor: | | 0 Comentarii

Ministrul Transporturilor, Lucian Şova, are în vedere schimbarea reglementării privind recepţia lucrărilor în cazul Magistralei 5 de metrou, astfel încât să poată fi făcute şi recepţii parţiale şi speră ca firma constructoare să depună toată eforturile pentru accelerarea la maximum a ritmului de lucru.

Conform unei postări pe pagina de Facebook a ministerului, Lucian Şova a efectuat efectuat sâmbătă o vizită de lucru pe şantierele Magistralei 5 de metrou Râul Doamnei - Eroilor, informează Agerpres.

"Am aşteptări mari de la conducerea executivă a Metrorex. Trebuie să meargă pe drumul pe care am pornit, în sensul rezolvării situaţiilor de orice fel, inclusiv financiare. Îmi asum să schimbăm reglementarea privind recepţiile, să putem face şi recepţii parţiale, iar raporturile dintre beneficiar şi antreprenor să fie coordonate. Contez pe constructor că va depune toate eforturile pentru a accelera la maximum ritmul de lucru", le-a spus ministrul Lucian Şova constructorilor şi celor din conducerea Metrorex.

Potrivit MT, lucrările de finisaje la staţiile Favorit şi Orizont sunt executate 98%. La staţia Râul Doamnei, lucrările de structură sunt gata în proporţie de peste 90%, iar finisajele, 15%. La Romancierilor, finisajele sunt făcute în proporţie de 90%. La staţia Parc Drumul Taberei, unde sunt 5 căi de acces la metrou ş?i două la peroanele de tramvai, 63% din finisaje sunt realizate.

 

Primul tronson al Magistralei 5 de metrou va avea o lungime de 6,871 kilometri, un depou şi zece staţii: Eroilor, Academia Militară, Orizont, Favorit, Tudor Vladimirescu (Drumul Taberei 34), Parc Drumul Taberei, Romancierilor, Valea Ialomiţei, Brâncuşi şi Râul Doamnei.

Valoarea lucrărilor pe secţiunea Râul Doamnei - Eroilor (PS Operă) este estimată la circa 3,12 miliarde de lei cu TVA. Constructorul tronsonului Eroilor-Drumul Taberei este consorţiul format din Astaldi (Italia), FCC (Spania), Delta ACM şi AB Construct (România).

 

Proiectul Magistralei 5 este finanţat din fonduri nerambursabile în cadrul programului Operaţional Sectorial - Transport 2007 - 2013 şi Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014 - 2020. Magistrala 5 are trei secţiuni: Eroilor - Drumul Taberei, Eroilor - Iancului, respectiv Iancului - Pantelimon. 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

05 iulie 2018

CFR semnează contracte de aproape 700 milioane euro

Transporturi si Infrastructura

27 iunie 2018

Tarom amână lansarea cursei Timişoara - Chişinău

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

X