În plus, producătorul şi-a bugetat pentru acest an investiţii de peste 800.000 de euro dedicate integrării unor noi categorii de produse şi dezvoltării capacităţii de producţie a altora mai vechi. Compania a încheiat anul 2013 cu afaceri de 8 mil. euro, în scădere de la 8,2 mil. euro cât a raportat în 2012, în condiţiile în care aportul exporturilor a fost de două ori mai mare faţă de 2012.  

Potrivit companiei, scăderea vânzărilor locale este generată şi de menţinerea calităţii ridicate a produselor MCA şi implicit a preţului, politică pe care compania o va urma şi în 2014, contrar tendinţelor pieţei de scădere a preţului în detrimentul calităţii.

În ceea ce priveşte evoluţia pieţei uşilor secţionale, trendul negativ setat în 2012 s-a domolit. Potrivit estimărilor MCA, în 2013 s-a înregistrat o contracţie cu aproximativ 5% valoric, în piaţă fiind comercializate mai multe modele economice. Însă ca volum, în România s-au vândut aproximativ 14.500 de uşi secţionale, nivel similar cu anul anterior.  

Pentru anul în curs, compania estimează o uşoară revigorare a pieţei pe zona uşilor de garaj, ţinând cont şi de faptul că numărul autorizaţiilor de construire pentru clădiri rezidenţiale s-a menţinut în 2013 la acelaşi nivel cu 2012, neînregistrând scăderi.  

În zona rulourilor, MCA se aşteaptă la o creştere de aproximativ 10%, susţinută de potenţialul mare al pieţei, întrucât în România doar 2% dintre ferestrele noi se comandă cu rulouri.