SE INTAMPLA ACUM!

Media

EXCLUSIV: "Isteria" IOHANNIS a cuprins România: Peste 700 de MILIOANE de afișări în doar 10 zile!

Autor: Valentin Vioreanu | joi, 27 noiembrie 2014 | 5 Comentarii

TreeWorks a realizat, prin intermediul serviciului de monitorizare social media Zelist Monitor, o analiza asupra prezentei presedintelui ales al Romaniei, Klaus Iohannis, in online. Analiza a fost realizata in exclusivitate la solicitarea Capital.ro.

Au fost luate in considerare mentionarile din toate canalele de social media monitorizate de Zelist Monitor (Facebook, Twitter, Instagram, Google +, Youtube, LinkedIn, Ask.fm, forumuri, bloguri, presa online), iar perioada de analiza a fost 16 – 25 noiembrie 2014.

1. Unde s-a vorbit cel mai mult despre Klaus Iohannis, in perioada 16 – 25 noiembrie?

In perioada 16 noiembrie – 25 noiembrie 2014, numele presedintelui ales al Romaniei, Klaus Ioahnnis, a fost mentionat in social media de 202.878 de ori.

Cele mai multe aparitii s-au inregistrat pe paginile publice de Facebook (52,8%), in agregatoarele de presa (13,3%), in presa online (10,2%), pe Twitter (8,4%) si pe Ask.fm (8%).

2. Care dintre canalele social media a avut cel mai mare impact din punctul de vedere al expunerii?

Cele 202.878 de mentionari ale lui Klaus Iohannis intre 16 noiembrie – 25 noiembrie 2014 au inregistrat un numar estimat de 741.271.000 de impresii (afisari). 85% dintre acestea (63.640.000 de impresii) provin de pe Facebook, iar 10%, din presa online (7.583.000 de impresii).

 

3. Cand s-a vorbit cel mai mult despre Klaus Iohannis intre 16-25 noiembrie 2014?

Varful vizibilitatii s-a produs pe 16 noiembrie 2014, zi in care a avut loc turul II al alegerilor rezidentiale, cand numele lui Klaus Iohannis a fost mentionat de 58.707 ori in Social Media (dintre care 38.758 doar pe paginile de Facebook).

Numarul mentionarilor a scazut pe 17 noiembrie (51.835) si pe 18 noiembrie (24.575).

4. Cine a vorbit mai mult despre Klaus Iohannis in ultimul an?

Pentru analiza socio-demografica sunt luate in considerare doar sursele social media care prezinta astfel de date, adica blogurile si conturile de Twitter.

Intre 16-25 noiembrie, numele lui Klaus Iohannis a fost mentionat mai mult de catre femei (56,7%) decat de barbati (43,3%). Cei mai multi dintre emitenti au varsta cuprinsa intre 30 si 34 de ani (74,8%).

Din punct de vedere al distributiei geografice, se observa ca cel mai mult s-a vorbit despre Klaus Iohannis in Bucuresti (71,8%).

5. Cat de mult s-a vorbit despre Klaus Iohannis in campania electorala si intre cele doua tururi?

De-a lungul campaniei electorale (3 octombrie – 1 noiembrie 2014), numele lui Klaus Iohannis a fost mentionat de 94.459 de ori in social media (44.023 de mentionari s-au inregistat doar pe paginile publice de Facebook).

Intre cele doua tururi electorale (2 noiembrie – 16 noiembrie 2014), Klaus Iohannis a fost mentionat de 355.463 de ori (224.619 pe Facebook), cu varfuri pe 16 noiembrie si pe 12 noiembrie, cand a avut loc dezbaterea Iohannis-Ponta de la B1 TV.

 

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.