Fie că au nevoie sau nu, românii cumpără la grămadă lucruri, aruncă bani pe produse care, în dese cazuri, zac în dulap și nu sunt folosite niciodată. Bineînțeles, dacă nu sunt oferite cadou, ca să fie uitate într-un alt sertar, al celui care le primește. ”În general, în perioada de dinainte de Crăciun și Revelion, vânzările cresc cu aproximativ 30-40% comparativ cu alte perioade din an. Clienții cumpără, deseori, lucruri pe care le folosesc o singură dată sau aproape deloc”, spune reprezentantul unui magazin de decorațiuni interioare, care dorește să-și păstreze anonimatul.

Oricum ar fi, la final de an, când trag linie, retailerii descoperă că socotelile lor se potrivesc perfect, campaniile și-au atins scopul. „Ca în fiecare an, şi în 2016 ne dorim să venim din timp în întâmpinarea clienţilor cu diferite produse dedicate Crăciunului. Astfel, am deschis, în cele şase magazine din Bucureşti şi din ţară, Târgul de Crăciun”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România, într-un comunicat de presă.

Așa că, printre produsele pe care românii le vor putea găsi la Târgul de Crăciun Hornbach se numără aproximativ 200 de modele de instalaţii de diverse dimensiuni, forme si culori, majoritatea acestora având la bază tehnologia LED, peste 50 de sortimente de globuri de sticlă şi zeci de modele de lumânări simple sau parfumate. La acestea se adaugă articole de iluminat și ornamente de Crăciun pentru exterior.

”Este pentru al doilea an consecutiv în care comercializăm globuri de sticlă, pictate manual de către furnizori locali care ştiu cel mai bine care sunt modelele tradiţionale îndrăgite de români. De altfel, am observat încă de anul trecut că acestea sunt foarte apreciate şi solicitate de către clienţii noştri”, a mai spus Mugurel – Horia Rusu. Pe prima poziţie în topul celor mai cerute produse de către clienţi, în cadrul Târgului de Crăciun, se află articolele de iluminat fie că sunt pentru interior sau exterior. Acestea sunt urmate de brazi şi de globuri.