„Suntem deja foarte aproape de cifra de afaceri pe care am estimat-o pentru anul 2016 pe tot grupul Christian Tour, şi anume de 75 mil. euro. În sezonul 2016, pe lângă sejururi, au fost foarte căutate circuitele către Elveţia, Cehia, Italia, Anglia, Israel, Croatia, Spania sau țările nordice (Scandinavia)”,  spune Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Altfel, sezonul de vară a adus companiei o creştere de 20% a cifrei de afaceri, cele mai căutate destinaţii fiind cele din Grecia, precum Creta, Corfu,  Zakynthos, dar şi Antalya (Turcia) şi stațiunile din Bulgaria. La acestea s-a adăugat Spania, cu Tenerife, Mallorca, Ibiza sau Costa Brava. Iar pentru vara 2017, ca o noutate este charterul de Gran Canaria.

Ca parte a strategiei de dezvoltare, agenţia a anunţat că introduce plecări din orașe care până acum nu beneficiau de zboruri directe către unele destinații din Grecia, Spania sau Turcia,  vizate fiind aeroporturile din Timişoara, Cluj Napoca, Iaşi, Craiova.

Şi tot strategic, ofertele early booking reprezintă un alt punct de dezvoltare. Anul trecut, în perioada  octombrie-decembrie 2015, acest program a generat circa 40% dintre înscrierile pentru sezonul de vară 2016. Nu e de mirare, reducerile de până la 50%, aplicate vacanțelelor cumpărate până pe 15 decembrie, sunt foarte căutate de către turiștii români în special pentru destinații precum Spania, Grecia, Turcia sau Bulgaria. La înscriere, turiștii plătesc un avans de doar 25 de euro, iar diferența o achită cu până la 21 de zile înainte de data plecării.

Pe de altă parte, la începutul anului, Christian Tour a făcut un pas decisiv în dezvoltarea piețelor de ”outgoing” din jurul României, deschizând sub brandul propriu, agenţii în Budapesta, Varșovia, Belgrad şi Chișinău. Turoperatorul român s-a concentrat pe două tipuri de produse turistice: pe de-o parte a venit cu pachete proprii de vacanţe pe charterele cu avionul şi autocarul către destinaţii din Grecia şi Turcia, iar pe de alta a adaptat programele de circuite culturale, toate după rețeta folosită cu succes şi în România.

Rezultatele obţinute de Divizia Internaţională a companiei în primele luni de la deschidere înseamnă o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane de euro. Agenția preconizează că în 2017 va vinde pe aceste pieţe vacanţe în valoare de 6 milioane de euro, iar pentru 2018 mizează pe vânzări de 17-20 milioane de euro în toate sediile din Polonia, Ungaria, Serbia şi Republica Moldova.