SE INTAMPLA ACUM!

IT & C

Ceasurile inteligente au prins la români

Autor: capital.ro | luni, 08 februarie 2016 | 0 Comentarii

Smartwatch-urile au câştigat foarte multă popularitate în rândul românilor în 2015.

QuickMobile a vândut peste 11.000 de ceasuri inteligente anul trecut, în valoare totală de 14,5 milioane de lei, în creştere cu 340% faţă de 2014, când a comercializat 2.500 de unităţi, în valoare de aproximativ 1,5 milioane de lei. Preţul mediu plătit pentru un astfel de dispozitiv a fost, anul trecut, de 1.290 de lei.

Ceasurile inteligente au reprezentat 10% din vânzările QuickMobile în 2015, faţă de 1% în 2014. În funcţie de numărul de unităţi vândute, din top trei cele mai populare modele din oferta retailerului în 2015 au făcut parte: Apple Watch 42 mm, Samsung Gear S şi Pebble.

În funcţie de valoarea totală a comenzilor pentru fiecare model în parte, clasamentul pe 2015 arată astfel: Apple Watch, Samsung Gear, Pebble, Moto 360, LG Watch şi MyKronoz.

Mai mult, la o analiză a preferinţelor în funcţie de sexe, observăm că atunci când cumpără un ceas inteligent, bărbaţii ţin cont de caracteristicile tehnice, iar femeile sunt interesate de design, culori şi brand.

Totodată, cel mai scump smartwatch vândut în 2015 de QuickMobile a fost un Apple Watch Edition, varianta de lux, placată cu aur de 18k, în valoare de 79.999 lei. Din top trei cele mai populare versiuni ale Apple Watch din oferta magazinului, în funcţie de numărul de unităţi vândute, fac parte: Apple Watch 42 mm cu carcasă din aluminiu negru şi curea sport, Apple Watch 42 mm cu carcasă din aluminiu argintiu şi curea sport de culoare albă, Apple Watch 38 mm cu carcasă din aluminiu negru şi curea sport de culoare neagră.

QuickMobile are în ofertă şi un ceas special realizat pentru copii, LG Kizon. Compania a vândut anul trecut 150 unităţi din acest model.  Clasamentul mărcilor asiatice de ceasuri inteligente este condus, la QuickMobile, de Samsung, urmat de brandurile ASUS şi Huawei. Aici, cele mai populare trei modele au fost, în 2015, în funcţie de numărul de unităţi vândute: Samsung Gear S, Asus ZenWatch şi Huawei Watch.

 

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.