De asemenea, sunt prevăzute sume mai mari şi la cheltuielile judiciare şi extrajudiciare derivate din acţiuni în reprezentarea intereselor statului, de la 166 de mii de lei anul trecut, la 208 mii de lei în 2017. În ceea ce priveşte subvenţiile, acestea au crescut pentru transportului feroviar public de călători (de la 1,31 miliarde de lei, în 2016, la 1,49 de miliarde de lei, în 2017) şi pentru transportul de călători cu metroul (de la 315 milioane, în 2016, la 415 milioane, în 2017).

Bugetul alocat pentru întreţinerea infrastructurii rutiere a scăzut de la 584 de milioane de lei în 2016, la 289 de milioane de lei anul acesta. În schimb, s-au majorat sumele alocate întreţinerii infrastructurii feroviare publice, de la 1,022 miliarde de lei anul trecut, la 1,15 miliarde de lei anul acesta.

Pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere bugetul s-a majorat doar 77.000 de lei (15 milioane, în 2017, faţă de 14,923 milioane de lei cu un an în urmă). Pentru finanţarea investiţiilor proiectului de metrou nu a fost alocat nici un leu în acest an.(Mediafax)