Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Companii

Bazar

Autor: | | 0 Comentarii

Plecări la vârf din BRAT Directorul de audit al Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), Daniel Firez, şi Daniel Secărea, directorul SNA Focus, vor demisiona din funcţii la sfârşitul lunii. După opt ani petrecuţi în BRAT, Daniel Firez se va alătura Media Investment, agenţie de media parte a The Group. Dan Balotescu, general manager la Media Investment, susţine că Firez se va ocupa de un proiect legat de presa locală. Pe de altă parte, Daniel Secărea părăseşte BRAT p

51-4088-22_danbalotescu_c.jpgPlecări la vârf din BRAT

Directorul de audit al Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT), Daniel Firez, şi Daniel Secărea, directorul SNA Focus, vor demisiona din funcţii la sfârşitul lunii. După opt ani petrecuţi în BRAT, Daniel Firez se va alătura Media Investment, agenţie de media parte a The Group. Dan Balotescu, general manager la Media Investment, susţine că Firez se va ocupa de un proiect legat de presa locală. Pe de altă parte, Daniel Secărea părăseşte BRAT pentru a fi manager de cercetare în compania Publimedia, parte din grupul de presă Media Pro. El este director al SNA Focus din mai 2005. Biroul de Audit al Tirajelor (BRAT) este o organizaţie nonprofit care auditează publicaţiile din media româneşti. În prezent, BRAT are peste 200 de membri şi auditează 250 de publicaţii.

Dan Balotescu, general manager la Media Investment

Biborţeni promovează neconvenţional un nou brand

Producătorul apei minerale Biborţeni va investi până la sfârşitul anului 1,5 milioane de euro în campaniile de marketing pentru brandurile de apă şi suc. Compania a lansat recent Limo, produs neacidulat tip limonadă. „Conceptul brandului împreună cu ambalajul, precum şi strategia de comunicare au fost realizate cu ajutorul agenţiilor de publicitate Cap şi Next“, a spus Mădălin Simion, brand manager al Biborţeni, Romdrinks Eurotrade. Brandul va fi promovat într-o primă fază printr-o campanie de publicitate neconvenţională şi în presă. „Dacă nişa de băuturi gen Limo se dovedeşte a fi o categorie, vom gândi campania pentru un target mai larg, deci vom avea şi o campanie TV“, a declarat brand managerul Biborţeni.

51-4089-22mihaelarus_vitrin3e613.jpgCreştere de 30% a cifrei de afaceri pentru Vitrina Advertising

Agenţia Vitrina Advertising a înregistrat în primele şase luni ale anului 2007 o creştere a cifrei de afaceri de aproape 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. O parte din această creştere se datorează câştigării unor noi conturi în portofoliu, precum Medcenter, Kronospan Sebeş, Caparol sau Wirtek. Pentru acest an, agenţia cu sediul central în Cluj preconizează o cifră de afaceri de aproape 2.300.000 de euro.

Mihaela Rus, director general, Vitrina Advertising

Sanoma dezminte

În articolul din 5 iulie 2007, publicat sub titlul: „Investiţii de prime-time în media“, Capital anunţa negocierea dintre Sanoma WSOY şi Editura Hiparion pentru preluarea Editurii Domus Magazin. Potrivit unei precizări primite la redacţie, reprezentanţii grupului Sanoma WSOY, prezent în România prin intermediul companiei Sanoma Hearst, au anunţat că nu sunt interesaţi în preluarea sau achiziţionarea de acţiuni în grupul de presă Domus Magazin (numită anterior grupul de presă Hiparion) şi nu poartă negocieri cu acest grup.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK