Zăcământul de aur pe care stau fermierii din România: piaţa proteinei de lapte va exploda în următorii ani

Folosite acum în principal de sportivi şi de cei nevoiţi să adopte din motive de sănătate diete speciale, produsele pe bază de proteină de lapte ar putea intra în alimentaţia curentă, descriind, în următorii ani, cel mai dinamic sector de piaţă din aria lactatelor.

Cu eliminarea cotelor de producţie pe cale să intre în vigoare, creşterea cererii într-un sector care să utlizeze laptele ca materie primă, este o veste cum nu se poate mai bună pentru fermieri. Aportul de proteine de “calitate” pe care îl aduc, şi grija tot mai mare a consumatorilor pentru alimente sănătoase ca parte a dietei zilnice face loc încet-încet proteinelor obţinute din lapte pe raftul produselor lactate generale. 

Cu eliminarea cotelor de producţie pe cale să intre în vigoare, creşterea cererii într-un sector care să utilizeze laptele ca materie primă, este o veste cum nu se poate mai bună pentru fermieri. Aportul de proteine de „calitate” pe care îl aduc, şi grija tot mai mare a consumatorilor pentru alimente sănătoase ca parte a dietei zilnice face loc încet-încet proteinelor obţinute din lapte pe raftul produselor lactate generale. Pentru producătorii de lapte datele esenţiale ar fi următoarele: 1 litru de lapte (3,25%) conţine 32 g de proteină – ceea ce înseamnă că pentru a produce 1 kilogram de proteină de lapte producătorul le va cumpăra 30 litri de lapte. Intrarea în consumul de masă a produselor pe bază de proteină de lapte ar reprezenta o creştere semnificativă a cererii şi practic ar crea un loc sub soare pentru toţi fermierii.