Yahoo şi Microsoft se grăbesc să achiziţioneze AOL

  Discutiile pe care le au Yahoo si Microsoft cu Time Warner privind achizitionarea diviziei online AOL iau din ce in ce mai multa amploare, in incercarea celor doua companii de a concura cu liderul de pe piata online, Google. Orice varianta de alaturare a partilor ar putea schimba structura pietei de advertising online. O intelegere dintre AOL si Yahoo va insemna o fuziune a celor doua companii, dand posibiliatea Time Warner sa preia o participatie din actiunile noii companii. Un acord A

 

Discutiile pe care le au Yahoo si Microsoft cu Time Warner privind achizitionarea diviziei online AOL iau din ce in ce mai multa amploare, in incercarea celor doua companii de a concura cu liderul de pe piata online, Google.

Orice varianta de alaturare a partilor ar putea schimba structura pietei de advertising online. O intelegere dintre AOL si Yahoo va insemna o fuziune a celor doua companii, dand posibiliatea Time Warner sa preia o participatie din actiunile noii companii. Un acord AOL-Microsoft va insemna vanzarea integrala a AOL, sustin surse familiarizare cu afacerea.

Time Warner si Microsoft au refuzat sa ofere comentarii iar reprezentanti Yahoo nu au putut fi contactati.

Yahoo are in plan achizitionarea AOL pentru a demonstra actionarilor sai ca poate inregistra o crestere in ceea ce priveste divizia de cautare si fara ajutorul Microsoft. Yahoo trebuie sa fie convingatoare deoarece se afla intr-o lupta cu investitorul Carl Icahn, care detine 5% din actiunile Yahoo si care s-a aliat cu Microsoft.

Microsoft doreste sa detina divizia de Internet AOL pentru a mari cautarea oentru serviciul de publicitate si pentru a isi mari traficul, avand ca scop slabirea pozitiilor Yahoo si Google. Compania de software va trebui sa isi convinga de asemenea actionarii ca are o strategie in privinta Internetului, independent de incercarea nereusita de a achizitiona Yahoo.

Sursa: Reuters