Un retailer de modă din online a vândut de peste 8 mil. lei în doar câteva zile

Românii au început să cumpere tot mai des online. Iar când vine vorba de modă, în perioada reducerilor, lucrurile devin și mai simple pentru ei. Se cumpără aproape orice: de la îmbrăcăminte și încălțăminte, până la accesorii și produse pentru înfrumusețarea locuinței.

De exemplu, Fashion Days a înregistrat vânzări de peste 8,1 milioane de lei în România, la a treia ediție a evenimentului de reduceri din perioada 13-15 iunie. iar cea mai mare comandă cu un singur produs a inclus un ceas la prețul de 7.190 de lei. Evenimentul este al doilea din punctul de vedere al impactului în vânzări, după Black Friday.

Potrivit datelor companie, în medie, o comandă a inclus 2,73 de produse, în creștere cu 20% față de comenzile dintr-o zi obișnuită. De asemenea, comanda cu cel mai mare număr de produse plasată în cadrul campaniei a inclus 55 de produse și a fost în valoare de 5.755 de lei.

„Urmând trendul de migrare spre dispozitivele mobile, clienții au plasat 48% din comenzi direct din aplicațiile pentru mobil, în timp ce 52% din comenzi au fost făcute de pe desktop sau din browserele pentru mobil. Acest lucru s-a reflectat și în numărul mare de descărcări ale aplicațiilor pentru mobil, cu 210%, respectiv 115% mai multe descărcări ale aplicației pentru dispozitivele cu Android, respectiv cele cu iOS, față de media unei zile obișnuite”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer în cadrul companiei.

Totodată, 54% din produsele achiziționate în zilele amintite au fost obiecte pentru femei, 32% pentru bărbați și restul de 14% pentru copii. Cele mai vândute categorii de produse au fost: pantofii sport casual, sandalele, tricourile și cămășile.