THE PRACTICE lansează departamentul specializat de comunicare online

THE PRACTICE a anuntat lansarea departamentului specializat de comunicare online si numirea Monicai Jitariuc ca Online Practice Director.

In urma cu un an si jumatate, THE PRACTICE facea primele proiecte de comunicare online cu suportul specialistilor de la iLeo, una dintre cele 3 firme specializate pe digital din cadrul grupului Leo Burnett (alaturi de Digital Star si The Geeks). Intre timp agentia a realizat deja proiecte pentru multi dintre clientii sai. Nevoile crescute ale clientilor, precum si exigentele din ce in ce mai ridicate au condus spre decizia de a crea un departament online specializat.
Fraiele noului departament i-au fost incredintate Monicai Jitariuc, specialist cu aproape 10 ani de experienta in marketing si comunicare. Inainte de a se alatura THE PRACTICE, Monica Jitariuc a coordonat activitatile de PR ale Friends Advertising, a facut comunicare interna (Dacia, Renault, Nissan), marketing si PR comercial (Marketing Director la Automotive Trading Services, importator Citroën), ATL (Ogilvy & Mather), PR institutional (Ministerul Apararii Nationale).
„Ma bucur ca am venit la THE PRACTICE, o agentie cu prestigiu, si ca mi s-a incredintat rolul de a coordona componenta digitala a serviciilor agentiei. Este un moment propice pentru lansarea acestui nou departament, pentru ca in online-ul romanesc se intampla lucruri din ce in ce mai bune, iar oamenii devin din ce in ce mai profesionisti. Resurse si curaj din partea clientilor sa fie, ca idei bune sunt multe” a declarat Monica Jitariuc.
Noul departament va deservi in primul rand clientii curenti ai agentiei, fie ca sunt deja activi in online, fie ca vor fi „convertiti” la acest nou mediu de specialistii agentiei – desigur, acolo unde acest lucru ajuta la atingerea obiectivelor acestor clienti. Departamentul va avea totodata un rol important si in castigarea de noi clienti – fie ca parte dintr-o oferta mai complexa a agentiei, fie exclusiv cu serviciile de comunicare online. Oficialii THE PRACTICE estimeaza ca in urmatorul an serviciile de comunicare online vor ajunge pana la 15% din veniturile agentiei.