S-a dus efectul scandalului: Mirela Vaida, audienţe la jumătate faţă de săptămâna trecută

Probleme mari pentru Mirela Vaida. Ultimele cifre de rating spun totul. După scandalul imens de săptămâna trecută, cu vedeta de la Acces direct în prim plan, audienţele au scăzut acum la jumătate. Efectele scandalului au scăzut foarte repede. Principalul competitor, ProTV, a început să recupereze.

Mirela Vaida a rupt săptămâna trecută audienţele în două. Evenimentul pe care chiar vedeta Acces direct l-a considerat a fi „tentativă de omor în formă continuată” a însemnat pentru Antena 1 aproape 10 puncte de rating în audiențe, fiind cea mai urmărită emisiune a postului pe ziua pe data de 20 mai.

Audienţele uriaşe au scăzut la jumătate

Dacă în ziua în care s-a petrecut evenimentul nu toată lumea era pe fază, pe 20 mai emisiunea Acces Direct a început în forță. În debutul emisiunii ratingul era de 7,6, chiar 8, iar audiența a tot crescut. Vârful a fost de 9,5 puncte de rating pe publicul Național general, dublu față de următorul clasat, PRO TV, care avea pe acel tronson orar 4,8 puncte de rating.

ProTV s-a apropiat de Acces direct

Acum, la aproape o săptămână distanţă de evenimente, audienţa celor de la Antena 1 a scăzut vertiginos în privinţa emisiunii Acces direct. Principalul competitor, ProTV, chiar a reuşit să fie lider pe un tronson din emisiunea Mirelei Vaida.

Conform cifrelor consultate de către capital.ro, Acces direct a scăzut la jumătate faţă de săptămâna trecută. În debutul emisiunii, Acces direct a început cu 4,1 rating la nivel naţional, faţă de 3,6, cât a avut Ştirile ProTV. Pe următorul slot, ştirile concurenţei, de la ProTV au urcat pe primul loc. 4,7, faţă de 3,4.

Antena 1 şi Acces direct au revenit în poziţia de lider pe următoarele sloturi, dar diferenţa a fost una mică. Mirela Vaida a ajuns şi la 5,3, în timp ce Ştirile ProTV s-au menţinut la un rating de peste 3. La ora 18.00 a început la ProTV emisiunea lui Cabral, Ce spun românii.

Mirela Vaida l-a dominat uşor pe Cabral

Mirela Vaida şi Acces Direct au fost lideri şi pe următoarele sloturi de emisie. Pe două sferturi de oră a depăşit ratingul de 5, iar în celelalte două au fost aproape. În tot acest timp, ProTV a fost constant, 3,3. Pe două sloturi, şi Cabral a depăşit 4, dar nu s-a apropiat de Antena 1.