Peste 200.000 de clienți au plecat de la Orange

Este al doilea an în care compania de telefonie Orange pierde clienți. La finalul anului 2010, Orange avea 10,5 milioane de clienți, în scădere cu 5% față de 2009. La 31 decembrie 2011, Orange România avea 10.262.065 clienţi, conform unui comunicat al companiei.

În 2011, Orange România a obţinut venituri de 937 milioane de euro, din care 239 milioane de euro în ultimul trimestru, iar acestea corespund în totalitate aşteptărilor companiei.
Deşi veniturile au scăzut cu 3,6% comparativ cu anul precedent, ultimul trimestru evidenţiază o tendinţă de revenire a veniturilor totale, cu o descreştere de doar 1,6% comparativ cu perioada corespunzătoare anului trecut.
Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,1 euro în 2010, în timp ce în 2011 venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82 euro, conform comunicatului Orange. 
Vodafone a pierdut 1,5 milioane de clienţi în ultimul an
Vodafone România a încheiat anul 2011 cu 8,3 milioane de clienţi, mai puţin cu 15% decât avea sfârşitul anului 2010. Declinul, spun oficialii Vodafone, a fost cauzat de deconectarea utilizatorilor prepay inactivi.
Vodafone România avea 9,8 milioane de clienţi la sfârşitul anului 2010, cu 15% mai mult decât a raportat la finalul anului trecut.