OFFICE MANAGER

Descrierea jobului: Principalele responsabilitati sunt: - Administrarea personalului (contracte de munca, acte aditionale, relatia cu ITM, plata salariilor,…); - Asigurarea necesarului de consumabile; - Redactarea de documente specifice; - Organizarea de evenimente ale companiei; - Postarea joburilor si activitati legate de recrutare; - Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de contabilitate. Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj; - Persoana responsabil

Descrierea jobului:
Principalele responsabilitati sunt:
– Administrarea personalului (contracte de munca, acte aditionale, relatia cu ITM, plata salariilor,…);
– Asigurarea necesarului de consumabile;
– Redactarea de documente specifice;
– Organizarea de evenimente ale companiei;
– Postarea joburilor si activitati legate de recrutare;
– Mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de contabilitate.
Cerinte:
– Experienta intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj;
– Persoana responsabila, dedicata, atenta […]