Oana Anghel, Vodafone

Oana Anghel a absolvit Facultatea de Jurnalism din cadrul Universităţii Bucureşti. A lucrat mai întâi ca PR la TVR dezvoltând campanii pentru festivalul de muzică Cerbul de Aur, Campionatul European de Fotbal din 2008 şi aniversarea de 50 de ani a televiziunii publice. Din 2010 până 2016 a lucrat ca PR manager în domeniul bancar, la Milennium Bank şi OTP Bank. Din aprilie 2016, Oana Anghel este PR&Community Manager la Vodafone România. Printre responsabilităţile sale se numără comunicarea de marketing, comunicarea corporate, identitatea de brand, comunicarea de criză, CSR, project management şi managementul de evenimente. Vodafone a fost certificată de către auditorul independent P3 communications drept cea mai performantă rețea mobilă din România, pentru calitatea și performanța serviciilor sale de voce și date mobile, pentru al patrulea an consecutiv. Operatorul a obținut și cel mai mare scor pentru serviciile de date mobile și oferă cea mai bună experiență de navigare pe internet și de utilizare YouTube, comparativ cu ceilalți operatori. Vodafone România a înregistrat 9.944.595 de clienți în total la 31 decembrie 2017, reprezentând o creștere de 5,2% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Revista Capital premiază cei mai buni manageri din România

Gala Premiilor de Excelență în Management, evenimentul prin care Capital recunoaște meritele celor care fac economia românească să crească, a ajuns la cea cea de-a patra ediție.

Alegem câştigătorii împreună

La ediția din acest an, care va avea loc la începutul lunii iunie, avem șase categorii de premii. La fiecare categorie au fost propuși  mai mulți manageri dintre care redactorii Capital au selectat 10 persoane. Povestea lor şi, mai ales, realizările din ultimul an le găsiţi pe site-ul capital.ro.
Vă invităm pe această cale pe dumneavostră, cititorii Capital, să-i votați pe cei mai buni dintre cei buni.

Cum am stabilit nominalizaţii

Criteriile de evaluare au urmărit aspecte relevante pentru fiecare dintre aceste categorii, fie că este vorba de investirea şi cheltuirea fondurilor în mod eficient, de a administra personalul sau de a alege cea mai bună strategie de comunicare. (mai multe detalii despre procedura de selecție găsiți aici).

În funcție de voturile exprimate de dumneavoastră, redactorii Capital vor desemna și premia, în cadrul Galei de Excelență, pe primii trei manageri la fiecare categorie.  

Cele șase categorii de premii sunt:

Cel mai bun CEO

Cel mai bun director financiar

Cel mai bun manager de vânzări/comercial

Cel mai bun manager de HR

Cel mai bun manager de PR/Marketing

Cel mai bun responsabil de CSR