Proiect de 1,47 milioane de euro pentru un sistem electronic de management al documentelor în cadrul ANAF

Ministerul Finanţelor Publice demarează un proiect în valoare de 1,6 milioane de franci elveţieni (aproximativ 1,47 milioane de euro) pentru dezvoltarea unui sistem electronic de management al documentelor în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), co-finanţat în proporţie de peste 85% prin Programul de Cooperare Elveţiano-Român, se arată într-un comunicat al Ministerului.

“Proiectul vizează crearea unui cadru procedural şi funcţional în vederea realizării unui sistem eficient de management al documentelor în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi structurilor sale subordonate de la nivel central şi teritorial. Prin atingerea acestui obiectiv, proiectul va contribui la optimizarea activităţilor curente ale ANAF prin îmbunătăţirea trasabilităţii documentelor şi eficientizarea îndeplinirii activităţilor interne şi a utilizării timpului de lucru, a resurselor umane şi a proceselor logistice”, se menţionează în comunicatul citat.

Potrivit documentului, proiectul se va derula pe o perioadă de 31 de luni, cu un buget total de 1,63 milioane de franci elveţieni, din care 1,38 milioane de franci elveţieni reprezintă grantul acordat de către Elveţia României, prin intermediul Contribuţiei Elveţiene pentru Uniunea Europeană. “Ministrul Finanţelor Publice, Anca Dragu, în calitate de reprezentant al Unităţii Naţionale de Coordonare a Programului de Cooperare Elveţiano-Român, şi Excelenţa Sa Urs Herrena, ambasadorul Elveţiei în România, în calitate de reprezentant al Consiliului Federal Elveţian au semnat astăzi, 22 septembrie 2016, Acordul de proiect 'Crearea cadrului pentru implementarea unui sistem electronic eficient de management al documentelor în cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală”, se subliniază în comunicat.