Măsură fără precedent: Ce face RCS&RDS pentru a-şi păstra clienţii

După ce a pierdut drepturile TV pentru Liga 1, RCS&RDS cel mai mare furnizor de servicii de internet şi de televiziune prin cablu şi satelit, încearcă să îi determine pe clienţi să nu îşi rezilieze contractul oferind tablete şi televizoare.

RCS-RDS derulează în prezent o campanie de fidelizare cu televizoare şi tablete. Astfel, clienţii cărora le-a expirat contractul şi doresc prelungirea acestuia cu doi ani au posibilitatea de a cumpara, în 24 de rate egale, fără dobânda, câte trei tipuri de televizoare LED şi tablete cu Android.

În ofertă vor există 4 modele de tablete cu preţuri reduse:

-tabletă Allview City – 350 lei
-tabletă Allview AX2 Frenzy –  480 lei
 tabletă Samsung Galaxy Tab 3 – 850 lei
-tabletă Samsung Galaxy Tab 3 – ?

În ofertă va există şi opţiunea de a achiziţiona unul dintre cele 3 modele de televizoare LED, în locul tabletei:

– televizor LED cu diagonala de 81 cm model 1 ( LG 32LN5400 )- Preţ 1.100 lei ( avans 100 lei )
– televizor LED cu diagonala de 81 cm model 2 ( Samsung UE32F5000 )- Preţ 1.350 lei ( avans 150 lei )
– televizor LED cu diagonala de 106 cm ( LG 42LN5400 ) – Preţ 1.650 lei ( avans 200 lei ).

Compania RCS&RDS, controlată de antreprenorul român Zoltan Teszari din Oradea, avea la finele anului trecut 1,6 milioane de abonaţi la internet şi 2,4 milioane de clienţi pentru serviciile de cablu TV.