LG vrea să livreze 25 de milioane de televizoare LCD în 2010

LG Electronics, al doilea mare producător de televizoare LCD la nivel mondial, intenţionează să îşi majoreze cota de piaţă de la 11% la 15% în acest an, prin creşterea vânzărilor cu 54%. Grupul sud-coreean a confirmat astfel, duminică, ţinta unor vânzări de 25 de milioane de televizoare LCD anunţată iniţial în septembrie, precizând că obiectivul include livrarea a şapte milioane de modele de înaltă tehnologie, care conţin tehnologie LED de iluminare a ecranului. În 2

LG Electronics, al doilea mare producător de televizoare LCD la nivel mondial, intenţionează să îşi majoreze cota de piaţă de la 11% la 15% în acest an, prin creşterea vânzărilor cu 54%.

Grupul sud-coreean a confirmat astfel, duminică, ţinta unor vânzări de 25 de milioane de televizoare LCD anunţată iniţial în septembrie, precizând că obiectivul include livrarea a şapte milioane de modele de înaltă tehnologie, care conţin tehnologie LED de iluminare a ecranului.

În 2009, LG a comercializat 16,2 milioane de televizoare LCD. Principalii concurenţi ai LG sunt liderul de piaţă Samsung Electronics şi producătorii japonezi Sony Corp şi Sharp Corp.

LG mai are ca obiectiv vânzarea a patru milioane de televizoare cu plasmă, cu accent pe aparatele de dimensiuni mari. Samsung a anunţat, joi, planul de vânzare a 35 de milioane de televizoare LCD şi patru milioane de televizoare cu plasă, în 2010.

Potrivit LG, piaţa televizoarelor cu plasmă mari ar putea creşte cu 15%, chiar dacă pe ansamblu avansul înregistrat în cazul acestui tip de aparate încetineşte ca urmare a concurenţei modelelor LCD.

SURSA: Mediafax