Grupul de lux Louis Vuitton a vândut brand-ul Donna Karan pe 650 milioane de dolari

Grupul francez LVMH Moet Henessy Louis Vuitton, lider mondial în produse de lux, a acceptat să-şi vândă unul din brandurile sale cu probleme, Donna Karan International, companiei americane G-III Apparel Group, cu o valoare de antrepriză de 650 milioane de dolari, transmite Bloomberg.

Vânzarea reflectă imposibilitatea LVMH de a genera o creştere profitabilă de la brandurile sale celebre, apreciate şi de Hillary Clinton şi Michelle Obama. 

''Când G-III ne-a abordat pentru achiziţionarea brandului, am ajuns la concluzia că este o perioadă de timp potrivită pentru această tranzacţie", a apreciat Toni Belloni, director general al LVMH, scrie Agerpres. 

G-III va obţine brandurile Donna Karan şi DKNY, iar tranzacţia ar urma să fie finalizată până la începutul anului viitor, au anunţat G-III şi LVMH. 

Luni dimineaţă, acţiunile LVMH înregistrau o creştere de 0,4% la Bursa de la Paris. 

Donna Karan a înfiinţat casa de modă cu acelaşi nume în 1984, alături de soţul ei, şi a pus bazele liniei young DKNY în 1989, din dorinţa de a o îmbrăca pe fiica ei, Gabby. Anul trecut, Donna Karan a demisionat din funcţia de director de creaţie al brandului DKNY.