Campanii și nume celebre premiate de studenții de la Universitatea din București

În premieră pentru studenții din Publicitate, săptămâna trecută au fost oferite mai multe premii pe anumite categorii din industria advertisingului.

Mai exact, studenții masteratului de Consultanță și Expertiză în Publicitate, de la Universitatea din București, au organizat zilele trecute prima ediție a Galei „Premiile studenților în publicitate”. Principalele criterii de selecție și premiere a industriei creative au fost implicarea brandurilor în proiecte studențești, creativitatea și susținerea inițiativelor locale românești.

Așadar, potrivit unui comunicat de presă, nume celebre din lumea advertisingului, dar și branduri care s-au făcut remarcate pe piața românească au împărțit scena la acest eveniment.

Câștigătorii serii au fost: ”5 to go” – Premiul pentru „Cea mai bună idee de start-up”, cofetaria ”Paul” – premiul pentru „Cea mai tare campanie de storyscaping”,  ”Geometry” – premiul pentru „Cea mai bună agenție de publicitate”, ”Delaco” – premiul pentru „Cea mai bună campanie BTL”, ”Digi”- premiul pentru „Cea mai bună campanie publicitară”, ”La blouse Roumaine” – premiul „Made in Romania”, ”Tohani” – premiul pentru „Cea mai frumoasă gamă de produse”, ”Aqua Carpatica” – premiul pentru „Cel mai bun packaging”, ”Dubliner Irish PUB” – premiul pentru „Cel mai bun branding de țară”.

Prima figură celebră ce a pășit pe scenă a fost Alina Buzatu – premiul pentru „Cel mai bun strateg”, urmată de Irina Becher – „Cel mai bun creativ”, Mihaela Popescu – „Cel mai bun jurnalist” și Ana-Maria Bogdan – „Cel mai bun digital accelerator”.

Profesorul universitar dr. Liviu Papadima, premiat pentru „Inițiatorul celui mai creativ proiect academic”, a încheiat momentul printr-un discurs care a încurajat inițiativa masteranzilor.